obsah
|
zápatí
Čtyřlístek - centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, p. o.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Inženýrská činnost, vč. vypracování nových PBŘ a podkladů, nutných k zajištění stanovisek ze strany HZS MSK, případně dotčených stavebních úřadů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Inženýrská činnost, vč. vypracování nových PBŘ a podkladů, nutných k zajištění stanovisek ze strany HZS MSK, případně dotčených stavebních úřadů
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je zpracování změny užívání předmětných staveb Zadavatele dle § 239 zákona 283/2021 – Stavební zákon, vč. všech povinných příloh a podkladů, které vyplývají z povinností daných § 239 a dalšími právními předpisy nebo vyhláškami.
Jedná se zejména o inženýrskou činnosti (dále jen „IČ“), doplnění technických zpráv (dále jen „TZ“), aktualizace výkresové části, projekty vzduchotechniky (kde to bude nařízeno ze strany Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje - dále jen „HZS MSK“) a změny kategorie stavby z hlediska požární bezpečnosti a ochrany obyvatelstva stavby podle jiného právního předpisu – nové Požárně-bezpečnostní řešení (dále jen „ PBŘ“).
Místo plnění:
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ctyrlistekostrava.cz)
Kontakt:
Ing.Gabriela Kupcová
e-mail: kupcova.gabriela@ctyrlistekostrava.cz
tel: +420 555 132 213 +420 605 375 114
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR uzavřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.04.2025 09:00
Datum zahájení:
06.03.2025 15:42
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Čtyřlístek - centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, p. o.
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software