Veřejná zakázka: Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10
Systémové číslo: P18V00000010
Evidenční číslo zadavatele: 06-20-07-2018-VZMR-IROP
Datum zahájení: 20.07.2018
Nabídku podat do: 07.08.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávané veřejné zakázky na služby je výkon odborného technického dozoru investora (dále jen „TDI“), který zahrnuje zejména (nikoli však pouze) výkon dozoru ve smyslu ust. § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů nad prováděním staveb a výkon dozoru nad prováděním realizace zakázky na dodávku nábytku a vybavení předmětných staveb (interiérového vybavení) dle projektové dokumentace, dále i výkon koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a souvisejících předpisů (dále jen „koordinátora BOZP“), včetně zpracování Plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a jeho následné aktualizace, při realizaci 5 novostaveb domů pro sociální účely v katastrálním území obce Ostrava a při realizaci zakázky na nábytek a vybavení, dle specifikace obsažené v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Obě činnosti budou zajišťovány odborně způsobilou osobou.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 999 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Čtyřlístek - centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, příspěvková organizace
  • IČO: 70631808
  • Poštovní adresa:
    Hladnovská 751/119
    71200 Ostrava-Muglinov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-001484

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ctyrlistekostrava.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky - Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS Dokument PDF Vyzva_Vykon funkce TDI a BOZP_20_07_2018.pdf 3.14 MB
Zadávací dokumentace "Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS" Dokument MS Word ZD_Výkon funkce TDI a koordinatora BOZP_DL_DBS.doc 963.50 KB
Příloha č. 1 - Identifikace účastníka Dokument MS Word P_01_Identifikační údaje ucastnika.doc 795.00 KB
Příloha č. 2 - Příkazní smlouva Dokument MS Word P_02_Prikazni smlouva.doc 376.50 KB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění kvalifikace Dokument MS Word P_03_ČP_kvalifikace.doc 784.50 KB
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Dokument MS Word P_04_Krycí list nabídky.doc 562.50 KB
Příloha č. 5 - Seznam odpovědných osob Dokument MS Word P_05_Seznam odpovednych osob.docx 262.64 KB
Příloha č. 6 - Seznam významných služeb Dokument MS Word P_06_Seznam významných sluzeb.doc 302.00 KB
Příloha č. 7 - Transformační záměry Dokument PDF P_07_Transformacni zamery.pdf 441.80 KB
Příloha č. 8 - Projektová dokumentace k realizaci stavby pro Domov na Liščině – 1 objekt Hrušov Archiv ZIP P_08_Domy DL_Hrušov_1212_1_6_2017_I.zip 70.28 MB
Příloha č. 9 - Projektová dokumentace k realizaci stavby pro Domov na Liščině – 2. objekt Hrušov Archiv ZIP P_09_Domy Dl_Hrušov_1274_6_2017.zip 67.62 MB
Příloha č. 10 - Projektová dokumentace k realizaci stavby pro DBS – 1 objekt Bělá Archiv ZIP P_10_Domy DBS_Nová Bělá_6_2017.zip 80.63 MB
Příloha č. 11 - Projektová dokumentace k realizaci stavby pro DBS – 2. objekt Petřkovice Archiv ZIP P_11_Domy DBS_Petřkovice_6_2017.zip 91.25 MB
Příloha č. 12 - Projektová dokumentace k realizaci stavby pro DBS – 3. objekt Výškovice Archiv ZIP P_12_Domy DBS_Výškovice_6_2017.zip 98.96 MB
Příloha č. 13 - PD_Interiérové vybavení DL Archiv ZIP P_13_DL_rozpocty_interiérové vybavení.zip 7.91 MB
Příloha č. 14_PD_Interiérové vybavení DBS Archiv ZIP P_14_DBS_rozpocty_interiérové vybavení.zip 8.90 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
20.07.2018 14:09 výzva Gabriela Kupcová Výzva - VZ Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky