Veřejná zakázka: Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10
Systémové číslo: P18V00000010
Evidenční číslo zadavatele: 06-20-07-2018-VZMR-IROP
Datum zahájení: 20.07.2018
Nabídku podat do: 07.08.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výkon funkce TDI a koordinátora BOZP - Transformace DL a DBS
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávané veřejné zakázky na služby je výkon odborného technického dozoru investora (dále jen „TDI“), který zahrnuje zejména (nikoli však pouze) výkon dozoru ve smyslu ust. § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů nad prováděním staveb a výkon dozoru nad prováděním realizace zakázky na dodávku nábytku a vybavení předmětných staveb (interiérového vybavení) dle projektové dokumentace, dále i výkon koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a souvisejících předpisů (dále jen „koordinátora BOZP“), včetně zpracování Plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a jeho následné aktualizace, při realizaci 5 novostaveb domů pro sociální účely v katastrálním území obce Ostrava a při realizaci zakázky na nábytek a vybavení, dle specifikace obsažené v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Obě činnosti budou zajišťovány odborně způsobilou osobou.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 999 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Čtyřlístek - centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, příspěvková organizace
  • IČO: 70631808
  • Poštovní adresa:
    Hladnovská 751/119
    71200 Ostrava-Muglinov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-001484

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ctyrlistekostrava.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ČECH - ENGINEERING, a.s. 25394983 Česká republika Ne
Ing. Štěpán Šňupárek 72978325 Česká republika Ne
K+H správci staveb s.r.o. 03815960 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 29.08.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Ing. Štěpán Šňupárek 72978325 Česká republika 1 118 000,00 1 352 780,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 20.12.2019
Vystaveny dle ujednání v Dodatku č. 1 ze dne 25. 6. 2019 4 daňové doklady:
DBS - Kč 268.320,00 bez DPH, Kč 178.880,00 bez DPH
DL - Kč 402.480,00 bez DPH, Kč 268.320,00 bez DPH.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 1 118 000,00 1 352 780,00